SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
ZAMAWIAJĄCY:
Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie ul. Wołyńska 11; 22 – 100 Chełm
Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) - dalej PZP
,,Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie”
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl
Identyfikator postępowania ocds-148610-78071523-86c6-11ed-b4ea-f64d350121d2 Numer referencyjny postępowania MSP.A.271.2.4.2022
Nr BZP 2022/BZP 00519868/01 z dnia 2022-12-28
Chełm, dnia 28 grudnia 2022 r.
S P E C Y F I K A C J A
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie.
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 11. NIP 563 – 20 - 30 - 191, REGON 110 269 323, nr KRS 0000069032 tel.
82 563 05 19, fax. 82 563 05 19, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., www.mspzozchelm.pl
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Zamówienie udzielone będzie wtrybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji tj. w oparciu o przepis art. 275 pkt 1 Prawa zamówień publicznych. Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- Ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t. j. z późn. zm.), zwana dalej ustawą Pzp,
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
- Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejsze joferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
- Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 p.z.p.
- Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyćna sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, INFORMACJA DOTYCZACA ZASAD SKŁADANIA OFERT CZEŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie, (CPV: 30232110-8 – drukarki laserowe, 30216110-0 – skanery komputerowe), o specyfikacji określonej w Załączniku nr 1 – 60 szt.,
Dodatkowe wymagania dotyczące zamawianego asortymentu oraz ramowe warunki gwarancji
- Transport zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego (wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń w budynku Przychodni nr 1przy ulicy Wołyńskiej11 w Chełmie) odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
- Ramowe warunki serwisu gwarancyjnego:
- reklamowany przedmiot zamówienia podlega wymianie na wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje siędo bezpłatnego usunięcia wad fizycznych, jeżeli wady ujawnią się w terminie objętym gwarancją, lub do dostarczenia wolnego od wad przedmiotu zamówienia.
- w przypadku konieczności naprawy przedmiotu gwarancji poza miejscem użytkowania, Wykonawca organizuje transport do miejsca naprawy oraz po naprawie do miejsca użytkowania oraz pokrywa koszty i ponosi ryzyko uszkodzenia lub przypadkowej utraty przedmiotu gwarancji od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać obowiązki wynikające z niniejszej gwarancji, w tym w szczególności dokonać naprawy, w terminie 7 dni od dnia pisemnego (pocztą elektroniczną, faksem lub listem poleconym) poinformowania o wadzie.
- trzecie uszkodzenie tego samego typu w okresie gwarancji obliguje wykonawcę do wymiany tego urządzenia lub podzespołu na nowy, wolny od wad , spełniający te same parametry i zgodny funkcjonalnie z naprawianym urządzeniem w terminie 14 dni od daty ostatniego zgłoszenia o uszkodzeniu.
- każdy dzień naprawy gwarancyjnej przedłuża okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia przedmiotu gwarancji, do którego dojdzie w trakcie prac serwisowych bądź usuwania usterek przez Wykonawcę.
- realizując umowę Wykonawca oświadcza, że nie naruszy praw majątkowych osób trzecich, w tym autorskich praw majątkowych, a dostarczony przedmiot umowy nie będzie obciążony prawami osób trzecich w takim zakresie, że kolidowałoby to z wykonaniem Umowy.
- stosowanie praw wynikających z udzielonej gwarancji nie wyłącza stosowania uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
- Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
- Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania sięo udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 p.z.p.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
- Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
- Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia zgodności i wykonania testów zgodności przedmiotu zamówienia z oprogramowaniem MyDrEDM firmy Lekseek dostępnym w formie demonstracyjnej na stronie: www.edm.mydr.pl login: demo_edm hasło: demo, w tym poprzez zweryfikowanie możliwości drukowania na formacie receptowym (99 x 210) oraz możliwości skonfigurowania podajników do następujących formatów – podajnik główny: format receptowy, podajnik dodatkowy: format A4;
- Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy lub Wykonawców nieodpłatnego dostarczenia urządzenia w zakreślonym przez Zamawiającego terminie, do siedziby Zamawiającego w celu przetestowania i sprawdzenia niezbędnych dla Zamawiającego funkcjonalności, októrych mowa w ust. 10. Niedostarczenie urządzenia do weryfikacji, a także negatywny wynik weryfikacji będzie traktowany jako urządzenie niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia i oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonanie zamówienia ma nastąpić w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy nie później jednak niż do 20 lutego 2023 r.
Niespełnienie powyższego wymagania dotyczącego terminu wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
Załączniki:
2.Specyfikacja_urządzenia_wielofunkcyjne_2022_r-sig.pdf
3.Załącznik_nr_1-_Specyfikacja_techniczna_urządzeń_wielofunkcyjnych.doc
4.Załącznik_nr_1-_Specyfikacja_techniczna_urządzeń_wielofunkcyjnych.pdf
5.Załącznik_nr_2_3_4_i_5_-_Formularz_oferty_i_oświadczenia.pdf
6.Załącznik_nr_2_3_4_i_5_-_Formularz_oferty_i_oświadczenia_1.doc
7.Załącznik_nr_6_oświadczenie__podmiotów_trzecich_do__oddania__do__dyspozycji_zasobów_do_SWZ.pdf
8.Załącznik_nr_6_oświadczenie__podmiotów_trzecich_do__oddania__do__dyspozycji_zasobów_do_SWZ_1.doc
9.Załącznik_nr_7-_projekt_umowy.pdf
10.Załącznik_Nr_8_wzór_oświadczenia_grupa_kapitałowa.pdf
11.Załącznik_nr_9_oświadczenie_RODO_1.pdf
Pytania i odpowiedzi:
1.Pytania_i_odpowiedzi-sig.pdf
2.Pytania_i_odpowiedzi_2-sig.pdf
Załączniki:
1.Kwota_urządzenia_wielofunkcyjne-sig.pdf
2.Otwarcie_ofert_wielofunkcyjne-sig.pdf