SPECYFIKACJA

WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

ZAMAWIAJĄCY:

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie ul. Wołyńska 11; 22 – 100 Chełm 

 

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. -

Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) - dalej PZP

  

,,Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie”

  

Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl

 

Identyfikator postępowania ocds-148610-78071523-86c6-11ed-b4ea-f64d350121d2 Numer referencyjny postępowania MSP.A.271.2.4.2022

Nr BZP 2022/BZP 00519868/01 z dnia 2022-12-28

  

Chełm, dnia 28 grudnia 2022 r.

 

 

S P E C Y F I K A C J A

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie.

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 11. NIP 563 – 20 - 30 - 191, REGON 110 269 323, nr KRS 0000069032 tel.

82 563 05 19, fax. 82 563 05 19, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., www.mspzozchelm.pl

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

  1. Zamówienie udzielone będzie wtrybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji tj. w oparciu o przepis art. 275 pkt 1 Prawa zamówień publicznych. Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    1. Ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t. j. z późn. zm.), zwana dalej ustawą Pzp,
    2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
  2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejsze joferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
  3. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych, o których mowa w art. 3 p.z.p.
  4. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyćna sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, INFORMACJA DOTYCZACA ZASAD SKŁADANIA OFERT CZEŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie, (CPV: 30232110-8 – drukarki laserowe, 30216110-0 – skanery komputerowe), o specyfikacji określonej w Załączniku nr 1 – 60 szt.,

 

Dodatkowe wymagania dotyczące zamawianego asortymentu oraz ramowe warunki gwarancji

 

  1. Transport zamawianego asortymentu do siedziby Zamawiającego (wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń w budynku Przychodni nr 1przy ulicy Wołyńskiej11 w Chełmie) odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
  2. Ramowe warunki serwisu gwarancyjnego:
    1. reklamowany przedmiot zamówienia podlega wymianie na wolny od wad. Wykonawca zobowiązuje siędo bezpłatnego usunięcia wad fizycznych, jeżeli wady ujawnią się w terminie objętym gwarancją, lub do dostarczenia wolnego od wad przedmiotu zamówienia.
    2. w przypadku konieczności naprawy przedmiotu gwarancji poza miejscem użytkowania, Wykonawca organizuje transport do miejsca naprawy oraz po naprawie do miejsca użytkowania oraz pokrywa koszty i ponosi ryzyko uszkodzenia lub przypadkowej utraty przedmiotu gwarancji od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego.
    3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać obowiązki wynikające z niniejszej gwarancji, w tym w szczególności dokonać naprawy, w terminie 7 dni od dnia pisemnego (pocztą elektroniczną, faksem lub listem poleconym) poinformowania o wadzie.
    4. trzecie uszkodzenie tego samego typu w okresie gwarancji obliguje wykonawcę do wymiany tego urządzenia lub podzespołu na nowy, wolny od wad , spełniający te same parametry i zgodny funkcjonalnie z naprawianym urządzeniem w terminie 14 dni od daty ostatniego zgłoszenia o uszkodzeniu.
    5. każdy dzień naprawy gwarancyjnej przedłuża okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji
    6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia przedmiotu gwarancji, do którego dojdzie w trakcie prac serwisowych bądź usuwania usterek przez Wykonawcę.
    7. realizując umowę Wykonawca oświadcza, że nie naruszy praw majątkowych osób trzecich, w tym autorskich praw majątkowych, a dostarczony przedmiot umowy nie będzie obciążony prawami osób trzecich w takim zakresie, że kolidowałoby to z wykonaniem Umowy.
    8. stosowanie praw wynikających z udzielonej gwarancji nie wyłącza stosowania uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  3. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
  4. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
  5. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania sięo udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 p.z.p.
  6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
  7. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
  8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia zgodności i wykonania testów zgodności przedmiotu zamówienia z oprogramowaniem MyDrEDM firmy Lekseek dostępnym w formie demonstracyjnej na stronie: www.edm.mydr.pl login: demo_edm hasło: demo, w tym poprzez zweryfikowanie możliwości drukowania na formacie receptowym (99 x 210) oraz możliwości skonfigurowania podajników do następujących formatów – podajnik główny: format receptowy, podajnik dodatkowy: format A4;
  9. Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy lub Wykonawców nieodpłatnego dostarczenia urządzenia w zakreślonym przez Zamawiającego terminie, do siedziby Zamawiającego w celu przetestowania i sprawdzenia niezbędnych dla Zamawiającego funkcjonalności, októrych mowa w ust. 10. Niedostarczenie urządzenia do weryfikacji, a także negatywny wynik weryfikacji będzie traktowany jako urządzenie niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia i oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonanie zamówienia ma nastąpić w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy nie później jednak niż do 20 lutego 2023 r. 

Niespełnienie powyższego wymagania dotyczącego terminu wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.

 

Załączniki:

1.Ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf

2.Specyfikacja_urządzenia_wielofunkcyjne_2022_r-sig.pdf

3.Załącznik_nr_1-_Specyfikacja_techniczna_urządzeń_wielofunkcyjnych.doc

4.Załącznik_nr_1-_Specyfikacja_techniczna_urządzeń_wielofunkcyjnych.pdf

5.Załącznik_nr_2_3_4_i_5_-_Formularz_oferty_i_oświadczenia.pdf

6.Załącznik_nr_2_3_4_i_5_-_Formularz_oferty_i_oświadczenia_1.doc

7.Załącznik_nr_6_oświadczenie__podmiotów_trzecich_do__oddania__do__dyspozycji_zasobów_do_SWZ.pdf

8.Załącznik_nr_6_oświadczenie__podmiotów_trzecich_do__oddania__do__dyspozycji_zasobów_do_SWZ_1.doc

9.Załącznik_nr_7-_projekt_umowy.pdf

10.Załącznik_Nr_8_wzór_oświadczenia_grupa_kapitałowa.pdf

11.Załącznik_nr_9_oświadczenie_RODO_1.pdf

 

Pytania i odpowiedzi:

1.Pytania_i_odpowiedzi-sig.pdf

2.Pytania_i_odpowiedzi_2-sig.pdf

 

Załączniki:

1.Kwota_urządzenia_wielofunkcyjne-sig.pdf

2.Otwarcie_ofert_wielofunkcyjne-sig.pdf

3.Unieważnienie-sig.pdf