Poprzedni |Następny |
Drukuj |
Zamknij okno
O G Ł O S Z E N I E
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
I. Dane
Zamawiającego i tryb zamówienia
Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie, ul. Wołyńska
11,
22 – 100 Chełm, NIP 563 – 20- 30 – 191, REGON 110 269 323, tel. 082 563 05 19,
fax. 082 563 05 19, Nr KRS 0000069323, e-mail:
mspzoz@metronet.pl ogłasza
w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2007 Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)
przetarg nieograniczony na „Dostawę sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie”.
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu medycznego dla potrzeb
Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie,
obejmująca następujące grupy sprzętu :
Pakiet nr 1
Aparat ultrasonograficzny do poradni ginekologiczno - położniczej,
(kod CPV
33.11.22.00-0 - Aparaty ultrasonograficzne)
Pakiet nr 2
Videokolposkop do diagnostyki ginekologicznej wraz z oprogramowaniem
(Kod CPV 33.16.41.00-8 Kolposkopy)
Pakiet nr 3
Kardiotokograf położniczy z jedną głowicą.
(Kod CPV 33.12.32.30-9 Kardiografy
Szczegółowy opis i minimalne wymagania techniczne dotyczące zamawianego
asortymentu zawierają załączniki nr 1 a i - 1 c do niniejszej specyfikacji,
będące jej integralną częścią.
Warunki dostawy , serwisu i Ogólne wymagania dotyczące wszystkich pakietów
1. Transport i
instalacja w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
2. Przeszkolenie
pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu.
3. Ramowe warunki
serwisu gwarancyjnego:
a. minimalny
okres gwarancji - 24 miesiące od daty uruchomienia potwierdzonego protokołem
instalacji,
b. dokonanie co
najmniej 3 przeglądów sprzętu w okresie gwarancji.
c. czas reakcji
serwisu na przyjęte zgłoszenie nie dłużej niż 24 godziny w dni robocze,
d. maksymalny
czas usunięcia uszkodzenia (z uwzględnieniem wszystkich części zamiennych) nie
dłużej niż 7 dni,
e. naprawy
gwarancyjne uprawniające do wymiany przedmiotu umowy na nowy (z wyjątkiem
uszkodzeń z winy użytkownika) - nie więcej niż 3,
f. w przypadku
konieczności naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego (miejscem
instalacji urządzenia) wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca,
g. każdy dzień
naprawy gwarancyjnej przedłuża okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji.
4. Oferowany
sprzęt musi posiadać certyfikaty i aprobaty wymagane obowiązującymi
przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach
medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zmianami) i wydanymi na jej podstawie
aktami wykonawczymi. Poświadczenia spełnienia wymogów w tym zakresie Wykonawca
dokonuje poprzez dołączenie kopii stosownych dokumentów do sporządzonej
oferty.
5. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia przyjmuje się jeden
pakiet wynikający z podziału określonego w niniejszej części SIWZ. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert obejmujących mniej niż 1 pakiet.
III. Miejsce udostępniania Specyfikacji Istotnych Warunków
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie
internetowej Zamawiającego pod adresem:
http://www.mspzoz.metronet.pl
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą SIWZ w formie pisemnej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej
można odebrać w siedzibie Zamawiającego Miejski Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej – pokój nr 106 ul. Wołyńska 11, 22-100 Chełm lub za
zaliczeniem pocztowym. Opłata za formularz SIWZ wynosi 20,00 PLN,
którą trzeba wpłacić na konto: w Banku Spółdzielczym w Chełmie Nr 25 8187 0004
2001 0001 1745 0001
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest - pan Mariusz Żabiński -
zastępca dyrektora MSP ZOZ, tel. (82) 563 05 19, e-mail: mspzoz@metronet.pl w
dniach pracy MSP ZOZ w Chełmie w godz. 800 – 1400.
IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonanie zamówienia ma nastąpić w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy nie
później jednak niż do 21 grudnia 2009 r.
Istotne dla Zamawiającego postanowienia dotyczące wykonania umowy, znajdują się
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Nie spełnienie powyższego wymagania dotyczącego terminu wykonania zamówienia
spowoduje odrzucenie oferty.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy:
a)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień;
b)
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
d)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków będzie dokonana na podstawie
oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
VI. Informacje dotyczące
wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Kryterium oceny
oferty i ich znaczenie
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjmuje jedno kryterium -
kryterium najniższej ceny . Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej
oferty w zakresie każdego z pakietów określonych w części III SIWZ.
VIII. Miejsce i termin złożenia ofert , otwarcia ofert oraz okres związania
ofertą
Oferty należy składać w sekretariacie MSP ZOZ Chełm pok. 106 ul. Wołyńska
11,
22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty. Termin wpływu ofert do siedziby
Zamawiającego upływa dnia
7 grudnia 2009 r. do godz.10ºº.
Oferty, złożone po w/w terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie
terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Wykonawca może, przed upływem
terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Oferta powinna być złożona w dwóch zamkniętych kopertach, w kopercie
wewnętrznej i zewnętrznej. Koperta wewnętrzna winna być opisana nazwą, adresem
Wykonawcy i odpowiednim hasłem: „OFERTA
SPRZĘT MEDYCZNY - PAKIET NR ……”.
Koperta ta winna być włożona do zamkniętej koperty zewnętrznej
opisanej jedynie hasłem: „OFERTA SPRZĘT
MEDYCZNY - PAKIET NR …… - Nie otwierać przed dniem 7 grudnia 2009 r. godz.
11.00 ”,
a przesłana za pośrednictwem poczty opatrzona nazwą i adresem Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu
7 grudnia 2009 r. o
godz. 11.00
w pok. 106 Przychodni nr 1 przy ul. Wołyńskiej 11, 22-100 Chełm.
IX. Informacja dotycząca art. 41 pkt 12-15 ustawy
W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów art. 41 pkt. 12-15 ustawy
dotyczących zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów,
wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz
zamówień uzupełniających.
/- / Lech Błazucki
Dyrektor
Miejskiego Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Chełmie
Chełm, dnia 27 listopada 2009 r.
Ogłoszenie
opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 listopada 2009 r. pod
numerem 223925-2009
1.INFORMACJA
w sprawie kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia. *
________________słownie:____________________________________________________________________
2.
Wpisano: Chełm, dnia ..……………………........ 2009 r., godz.
..............................
*Informacja wypełniona zostanie po terminie złożenia ofert, lecz przed ich
otwarciem
|