Poprzedni |Następny |
Drukuj |
Zamknij okno
O G Ł O S Z E N I E
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
I. Dane
Zamawiającego i tryb zamówienia
Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie, ul. Wołyńska
11,
22 – 100 Chełm, NIP 563 – 20- 30 – 191, REGON 110 269 323, tel. 082 563 05 19,
fax. 082 563 05 19, Nr KRS 0000069323, e-mail:
mspzoz@metronet.pl
ogłasza w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)
przetarg nieograniczony na „Dostawę sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie”.
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu medycznego dla potrzeb
Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie,
obejmująca następujące grupy sprzętu :
Pakiet nr 1
Unit stomatologiczny wraz z kompresorem – 3 komplety,
(kod CPV 33.12.60.00-9 Urządzenia stomatologiczne )
Pakiet nr 2
Autoklaw ciśnieniowo – parowy klasy B – 1 szt.
(kod CPV 33.19.11.10-9 - Autoklawy)
Szczegółowy opis i minimalne wymagania techniczne dotyczące zamawianego
asortymentu zawierają załączniki nr 1 a i 1 b do specyfikacji, będące jej
integralną częścią.
Warunki dostawy , serwisu i Ogólne wymagania dotyczące wszystkich pakietów
1. Transport i
instalacja w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
2. Przeszkolenie
pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu.
3. Ramowe warunki
serwisu gwarancyjnego:
a. minimalny
okres gwarancji - 24 miesiące od daty uruchomienia potwierdzonego protokołem
instalacji,
b. dokonanie co
najmniej 4 przeglądów sprzętu w okresie gwarancji.
c. czas reakcji
serwisu na przyjęte zgłoszenie nie dłużej niż 24 godziny w dni robocze,
d. maksymalny
czas usunięcia uszkodzenia (z uwzględnieniem wszystkich części zamiennych) nie
dłużej niż 7 dni,
e. naprawy
gwarancyjne uprawniające do wymiany przedmiotu umowy na nowy (z wyjątkiem
uszkodzeń z winy użytkownika) nie więcej niż 3,
f. w przypadku
konieczności naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego (miejscem
instalacji urządzenia) wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca,
g. każdy dzień
naprawy gwarancyjnej przedłuża okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji.
4. Oferowany
sprzęt musi posiadać certyfikaty i aprobaty wymagane obowiązującymi
przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach
medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) i wydanymi na jej podstawie aktami
wykonawczymi. Poświadczenia spełnienia wymogów w tym zakresie Wykonawca dokonuje
poprzez dołączenie kopii stosownych dokumentów do sporządzonej oferty.).
5. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia przyjmuje się jeden
pakiet wynikający z podziału określonego w niniejszej części SIWZ. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert obejmujących mniej niż 1 pakiet.
III. Miejsce udostępniania Specyfikacji Istotnych Warunków
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie
internetowej Zamawiającego pod adresem:
http://www.mspzoz.metronet.pl
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą SIWZ w formie pisemnej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej
można odebrać w siedzibie Zamawiającego Miejski Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej – pokój nr 106 ul. Wołyńska 11, 22-100 Chełm lub za
zaliczeniem pocztowym. Opłata za formularz SIWZ wynosi 30,00 PLN,
którą trzeba wpłacić na konto: w Banku Spółdzielczym w Chełmie Nr 25 8187 0004
2001 0001 1745 0001
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1.
w zakresie merytorycznym –
lek. stom. Iwona Rzeźniczuk - Kierownik Poradni Stomatologicznej MSP ZOZ tel. (82) 563 00 78,
2.
w zakresie
formalnym - pan Mariusz Żabiński - zastępca dyrektora MSP ZOZ, tel.
(82) 563 05 19,
e-mail:
mspzoz@metronet.pl
w dniach
pracy MSP ZOZ w Chełmie w godz. 800 – 1400
IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonanie zamówienia ma nastąpić do 25 sierpnia 2009 r.
Istotne dla Zamawiającego postanowienia dotyczące wykonania umowy, znajdują się
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Nie spełnienie powyższego wymagania dotyczącego terminu wykonania zamówienia
spowoduje odrzucenie oferty.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy:
a)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień;
b)
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
d)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków będzie dokonana na podstawie
oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
VI. Informacje dotyczące
wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Kryterium oceny
oferty i ich znaczenie
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjmuje jedno kryterium -
kryterium najniższej ceny . Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej
oferty w zakresie każdego z pakietów określonych w części III SIWZ.
VIII. Miejsce i termin złożenia ofert , otwarcia ofert oraz okres związania
ofertą
Termin złożenia ofert
upływa dnia 7 sierpnia 2009 r. o godz.10.00
Ofertę zapakowaną w sposób określony w specyfikacji, oznaczoną hasłem „OFERTA
SPRZĘT MEDYCZNY – PAKIET NR …… . Nie otwierać
przed dniem 7 sierpnia 2009 r. r. przed godz. 11.00” należy złożyć w
siedzibie zamawiającego pok.106 - sekretariat Miejskiego Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie ul. Wołyńska 11 lub za
pośrednictwem poczty.
Wykonawca jest związany
ofertą przez okres 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 sierpnia 2009 r. o godz. 11.00
w pok. Przychodni nr 1 MSP ZOZ przy ul. Wołyńskiej 11 w Chełmie.
Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.
IX. Informacja dotycząca art. 41 pkt 12-15 ustawy
W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów art. 41 pkt. 12-15 ustawy
dotyczących zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów,
wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz
zamówień uzupełniających.
/- / Lech Błazucki
Dyrektor
Miejskiego Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Chełmie
Chełm, dnia 31 lipca 2009 r.
Ogłoszenie
opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31 lipca 2009 r. pod
numerem 124817-2009
1.INFORMACJA
w sprawie kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia. *
________________słownie:____________________________________________________________________
2.
Wpisano: Chełm, dnia ..……………………........ 2009 r., godz.
..............................
*Informacja wypełniona zostanie po terminie złożenia ofert, lecz przed ich
otwarciem
|