Poprzedni |Następny | Drukuj | Zamknij okno

 

O G Ł O S Z E N I E

O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

I. Dane Zamawiającego i tryb zamówienia

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie, ul. Wołyńska 11,
22 – 100 Chełm, NIP 563 – 20- 30 – 191, REGON 110 269 323,  tel. 082 563 05 19, fax. 082 563 05 19, Nr KRS 0000069323, e-mail: mspzoz@metronet.pl  ogłasza
w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)
przetarg nieograniczony na „Dostawę sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie”. 

II. Przedmiot zamówienia  

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie, obejmująca następujące grupy sprzętu  : 

Pakiet nr 1 

Unit stomatologiczny wraz z kompresorem   – 2 komplety,

(kod CPV 33.12.60.00-9 Urządzenia stomatologiczne ) 

Pakiet nr 2

Autoklaw ciśnieniowo – parowy klasy B – 4 szt.

(kod CPV 33.19.11.10-9  - Autoklawy)

 Szczegółowy opis i minimalne wymagania techniczne dotyczące zamawianego asortymentu zawierają załączniki nr 1 a i 1 b do niniejszej specyfikacji, będące jej integralną częścią. 

 Warunki dostawy , serwisu i Ogólne wymagania dotyczące wszystkich pakietów 

1.      Transport i instalacja w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

2.      Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu.

3.      Ramowe warunki serwisu gwarancyjnego:

a.      minimalny okres gwarancji  - 24 miesiące od daty uruchomienia potwierdzonego protokołem instalacji,

b.      dokonanie co najmniej 4 przeglądów sprzętu w okresie gwarancji.

c.      czas reakcji serwisu na przyjęte zgłoszenie nie dłużej niż 24 godziny w dni robocze,

d.      maksymalny czas usunięcia uszkodzenia (z uwzględnieniem wszystkich części zamiennych) nie dłużej niż 7 dni,

e.      naprawy gwarancyjne uprawniające do wymiany przedmiotu umowy na nowy (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika) nie więcej niż 3,

f.        w przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego (miejscem instalacji urządzenia) wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca,

g.      każdy dzień naprawy gwarancyjnej przedłuża okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji.

4.      Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty i aprobaty wymagane obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Poświadczenia spełnienia wymogów w tym zakresie Wykonawca dokonuje poprzez dołączenie kopii stosownych dokumentów do sporządzonej oferty.).

5.      Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

6.      Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia przyjmuje się jeden pakiet wynikający z podziału określonego w niniejszej części SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert obejmujących mniej niż 1 pakiet. 

III. Miejsce udostępniania Specyfikacji Istotnych Warunków  

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.mspzoz.metronet.pl

 Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą SIWZ w formie pisemnej.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej można odebrać w siedzibie Zamawiającego Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej  – pokój nr 106 ul. Wołyńska 11, 22-100 Chełm lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za formularz SIWZ wynosi  30,00 PLN, którą trzeba wpłacić na konto: w Banku Spółdzielczym w Chełmie Nr 25 8187 0004 2001 0001 1745 0001

Osobami  uprawnionymi  do   porozumiewania  się   z  Wykonawcami  są:

1.      w zakresie merytorycznym – lek. stom. Iwona Rzeźniczuk - Kierownik Poradni Stomatologicznej MSP ZOZ tel. (82) 563 00 78,

2.      w zakresie formalnym - pan Mariusz Żabiński  - zastępca dyrektora MSP ZOZ, tel.  (82) 563 05 19, e-mail: mspzoz@metronet.pl  

     w dniach pracy MSP ZOZ  w Chełmie w godz. 800 – 1400 

IV. Termin wykonania zamówienia

Wykonanie zamówienia ma nastąpić do 10 grudnia 2008 r.

Istotne dla Zamawiającego postanowienia dotyczące wykonania umowy, znajdują się
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Nie spełnienie powyższego wymagania dotyczącego terminu wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 

V. Warunki udziału w postępowaniu  

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 a)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.

VI. Informacje dotyczące wadium 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.  

VII. Kryterium oceny oferty i ich znaczenie 

Do wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjmuje jedno kryterium - kryterium najniższej ceny . Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdego z pakietów określonych w części III SIWZ. 

VIII.  Miejsce i termin złożenia ofert , otwarcia ofert oraz okres związania ofertą  

Termin złożenia ofert upływa dnia 20 listopada 2008 r. o godz.10.00 

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną hasłem „OFERTA SPRZĘT MEDYCZNY – PAKIET NR  …… . Nie otwierać przed dniem 20 listopada 2008 r. przed godz. 11.00”  należy złożyć w siedzibie zamawiającego  pok.106  - sekretariat Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie ul. Wołyńska 11 lub za pośrednictwem poczty. 

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 listopada. o godz. 11.00 w  pok.  Przychodni nr 1 MSP ZOZ przy ul. Wołyńskiej 11 w Chełmie.

Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.

 IX. Informacja dotycząca art. 41 pkt 12-15 ustawy

 W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów art. 41 pkt. 12-15 ustawy dotyczących zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz zamówień uzupełniających.

 

/- / Lech Błazucki

Dyrektor

Miejskiego Samodzielnego Publicznego

Zakładu Opieki Zdrowotnej

w Chełmie

Chełm, dnia 10 listopada  2008  r.                                                                   

Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10  listopada 2008 r. pod numerem 307375-2008

1.INFORMACJA   w sprawie kwoty, jaką Zamawiający  zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. *

________________słownie:____________________________________________________________________

2. Wpisano: Chełm, dnia ..……………………........ 2008 r., godz. ..............................

*Informacja wypełniona zostanie po terminie złożenia ofert, lecz przed ich otwarciem

 

 

 
 
 

Poprzedni |Następny | Drukuj | Zamknij okno