Poprzedni |Następny |
Drukuj |
Zamknij okno
O G Ł O S Z E N I E
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
I. Dane Zamawiającego i tryb zamówienia
Miejski
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie, ul. Wołyńska 11,
22 – 100 Chełm, NIP 563 – 20- 30 – 191, REGON 110 269 323, tel. 082 563 05 19,
fax. 082 563 05 19, Nr KRS 0000069323, e-mail:
mspzoz@metronet.pl ogłasza
w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2007 Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)
przetarg
nieograniczony na „Dostawę sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie”.
II. Przedmiot
zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu medycznego dla potrzeb
Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie,
obejmująca następujące grupy sprzętu :
Pakiet nr 1
Unit
stomatologiczny wraz z kompresorem – 2 komplety,
(kod CPV
33.12.60.00-9 Urządzenia stomatologiczne )
Pakiet nr 2
Autoklaw
ciśnieniowo – parowy klasy B – 4 szt.
(kod CPV
33.19.11.10-9 - Autoklawy)
Szczegółowy opis i minimalne wymagania techniczne dotyczące zamawianego
asortymentu zawierają załączniki nr 1 a i 1 b do niniejszej specyfikacji, będące
jej integralną częścią.
Warunki
dostawy , serwisu i Ogólne wymagania dotyczące wszystkich pakietów
1.
Transport i instalacja w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
2.
Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu.
3.
Ramowe warunki serwisu gwarancyjnego:
a.
minimalny okres gwarancji - 24 miesiące od daty uruchomienia
potwierdzonego protokołem instalacji,
b.
dokonanie co najmniej 4 przeglądów sprzętu w okresie gwarancji.
c.
czas reakcji serwisu na przyjęte zgłoszenie nie dłużej niż 24 godziny w
dni robocze,
d.
maksymalny czas usunięcia uszkodzenia (z uwzględnieniem wszystkich części
zamiennych) nie dłużej niż 7 dni,
e.
naprawy gwarancyjne uprawniające do wymiany przedmiotu umowy na nowy (z
wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika) nie więcej niż 3,
f.
w przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego
(miejscem instalacji urządzenia) wszelkie koszty z tym związane ponosi
Wykonawca,
g.
każdy dzień naprawy gwarancyjnej przedłuża okres gwarancji o czas przerwy
w eksploatacji.
4.
Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty i aprobaty wymagane
obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 20 kwietnia 2004
r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) i wydanymi na jej podstawie
aktami wykonawczymi. Poświadczenia spełnienia wymogów w tym zakresie Wykonawca
dokonuje poprzez dołączenie kopii stosownych dokumentów do sporządzonej
oferty.).
5.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia
przyjmuje się jeden pakiet wynikający z podziału określonego w niniejszej części
SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert obejmujących mniej niż 1 pakiet.
III. Miejsce
udostępniania Specyfikacji Istotnych Warunków
Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej
Zamawiającego pod adresem:
http://www.mspzoz.metronet.pl
Na
wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą SIWZ w formie pisemnej.
Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej
można odebrać w siedzibie Zamawiającego Miejski Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej – pokój nr 106 ul. Wołyńska 11, 22-100 Chełm lub za
zaliczeniem pocztowym. Opłata za formularz SIWZ wynosi 30,00 PLN,
którą trzeba wpłacić na konto: w Banku Spółdzielczym w Chełmie Nr 25 8187 0004
2001 0001 1745 0001
Osobami
uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1.
w zakresie merytorycznym –
lek. stom.
Iwona Rzeźniczuk - Kierownik Poradni Stomatologicznej MSP ZOZ
tel. (82) 563 00 78,
2.
w zakresie formalnym - pan Mariusz Żabiński -
zastępca dyrektora MSP ZOZ, tel.
(82) 563 05 19,
e-mail:
mspzoz@metronet.pl
w dniach pracy MSP ZOZ w Chełmie w godz. 800
– 1400
IV. Termin
wykonania zamówienia
Wykonanie
zamówienia ma nastąpić do 10 grudnia 2008 r.
Istotne dla Zamawiającego postanowienia dotyczące wykonania umowy, znajdują się
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Nie
spełnienie powyższego wymagania dotyczącego terminu wykonania zamówienia
spowoduje odrzucenie oferty.
V. Warunki
udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy:
a)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień;
b)
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia.
Ocena
spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń
i dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
VI. Informacje dotyczące
wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Kryterium oceny oferty i ich znaczenie
Do wyboru
najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjmuje jedno kryterium - kryterium
najniższej ceny . Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w
zakresie każdego z pakietów określonych w części III SIWZ.
VIII. Miejsce
i termin złożenia ofert , otwarcia ofert oraz okres związania ofertą
Termin złożenia ofert upływa dnia 20 listopada 2008 r.
o godz.10.00
Zamkniętą
kopertę z ofertą oznaczoną hasłem „OFERTA SPRZĘT MEDYCZNY – PAKIET NR ……
. Nie otwierać przed dniem 20 listopada 2008 r.
przed godz. 11.00” należy złożyć w siedzibie zamawiającego pok.106 -
sekretariat Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w
Chełmie ul. Wołyńska 11 lub za pośrednictwem poczty.
Wykonawca jest związany
ofertą przez okres 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
Otwarcie ofert
nastąpi w dniu 20 listopada. o godz. 11.00 w pok. Przychodni
nr 1 MSP ZOZ przy ul. Wołyńskiej 11 w Chełmie.
Wykonawcy mogą
być obecni przy otwarciu ofert.
IX.
Informacja dotycząca art. 41 pkt 12-15 ustawy
W niniejszym
postępowaniu nie stosuje się przepisów art. 41 pkt. 12-15 ustawy dotyczących
zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów, wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz zamówień
uzupełniających.
/- / Lech
Błazucki
Dyrektor
Miejskiego Samodzielnego Publicznego
Zakładu
Opieki Zdrowotnej
w Chełmie
Chełm, dnia 10
listopada 2008
r.
Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień
Publicznych w dniu 10 listopada 2008 r. pod numerem 307375-2008
1.INFORMACJA
w
sprawie kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia. *
________________słownie:____________________________________________________________________
2.
Wpisano: Chełm, dnia ..……………………........ 2008 r., godz.
..............................
*Informacja wypełniona zostanie po terminie złożenia ofert, lecz przed ich
otwarciem
|