O G Ł O S Z E N I E
O PRZETARGU
NIEOGRANICZONYM
I. Dane
Zamawiającego i tryb zamówienia
Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie,
ul. Wołyńska 11,
22 – 100 Chełm, NIP 563 – 20- 30 – 191, REGON 110 269 323, tel. 082 563 05
19, fax. 082 563 05 19, Nr KRS 0000069323, e-mail:
mspzoz@metronet.pl ogłasza
w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2006 Nr 164, poz.1163 z późn. zm.)
przetarg nieograniczony na „Sukcesywne dostawy szczepionek do wykonywania
szczepień ochronnych zamiennie bądź poza obowiązkowymi szczepieniami
ochronnymi wynikającymi z kalendarza szczepień dla potrzeb Miejskiego
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie.”.
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy szczepionek do wykonywania
szczepień ochronnych zamiennie bądź poza obowiązkowymi szczepieniami
ochronnymi wynikającymi z kalendarza szczepień dla potrzeb Miejskiego
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie (kod CPV
33.65.16.60-2 - Szczepionki przeciw grypie).
Zamawiający nabywa produkty w celu świadczenia odpłatnych usług szczepień
ochronnych w zakresie wykraczającym poza bezpłatne szczepienia wynikające z
Programu Szczepień Ochronnych. Rodzaje szczepionek oraz ich właściwości,
skład chemiczny i schematy dawkowania zostały określone na podstawie
przeprowadzonego przez Zamawiającego rozpoznania zapotrzebowania wśród
pacjentów MSP ZOZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący asortyment:
1.
Poliwalentna szczepionka pneumokokowa przeciwko STREPTOCOCCUS PNEUMONIAE dla
dzieci powyżej drugiego roku życia oraz dla osób dorosłych - 30
dawek ;
2.
Inaktywowana szczepionka przeciwko grypie typu split, zawierająca fragmenty
i kody wirusa odpowiadające zaleceniom Światowej Organizacji Zdrowia do
szczepień na sezon 2009/2010 - 1 200 dawek.
Dodatkowe wymagania
1. Transport
każdej z partii asortymentu do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na
koszt Wykonawcy.
2. Termin
przydatności do użycia – do 31 grudnia 2010 r., nie krótszy
jednak niż 2/3 terminu ważności podawanego przez producenta.
3. Dostawa do
miejsca wskazanego przez Zamawiającego (miejsca prowadzenia działalności
przez Zamawiającego) w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
4. Oferowany
asortyment musi posiadać certyfikaty i aprobaty wymagane obowiązującymi
przepisami, a w szczególności a w szczególności ważne pozwolenie na
dopuszczenie do obrotu na terenie RP tj. wydane przez Ministra Zdrowia lub
pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską (art.
3 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne - Dz.
U. z 2008r., Nr 45 poz. 271 z późn. zm.). W/w dokumenty muszą posiadać
termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku,
gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie
we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia.
5.
Poświadczenia spełnienia wymogów w tym zakresie Oferent dokonuje poprzez
dołączenie kopii stosownych dokumentów do sporządzonej oferty.
6. Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.
7.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
III. Miejsce udostępniania Specyfikacji Istotnych Warunków
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie
internetowej Zamawiającego pod adresem:
http://www.mspzoz.metronet.pl
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą SIWZ w formie pisemnej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej
można odebrać w siedzibie Zamawiającego Miejski Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej – pokój nr 106 ul. Wołyńska 11, 22-100 Chełm lub za
zaliczeniem pocztowym. Opłata za formularz SIWZ wynosi 20,00 PLN,
którą trzeba wpłacić na konto: w Banku Spółdzielczym w Chełmie Nr 25 8187
0004 2001 0001 1745 0001
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1.
w zakresie merytorycznym –
lek. med. Maria Zwolak - Kierownik Przychodni nr 2 MSP ZOZ
tel. (82) 563 67 81,
2.
w zakresie
formalnym - pan Mariusz Żabiński - zastępca dyrektora MSP ZOZ, tel.
(82) 563 05 19,
e-mail:
mspzoz@metronet.pl
w dniach
pracy MSP ZOZ w Chełmie w godz. 800 – 1400
IV. Termin wykonania zamówienia
Wykonanie
zamówienia następować będzie sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 30
czerwca 2010 r. z zastrzeżeniem § 1 pkt 3
projektu umowy.
Termin dostawy zamówienia cząstkowego nie może być dłuższy niż 48 godzin
liczonych od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę za pośrednictwem
faksu.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych
przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
b) posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
d)
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków będzie dokonana na podstawie
oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
VI. Informacje
dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Kryterium oceny
oferty i ich znaczenie
Do wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjmuje jedno kryterium -
kryterium najniższej ceny . Zamawiający dokona wyboru
najkorzystniejszej oferty w zakresie każdego z pakietów określonych w części
III SIWZ.
VIII. Miejsce i termin złożenia ofert , otwarcia ofert oraz okres związania
ofertą
Termin złożenia ofert
upływa dnia 2 września 2009 2008 r. o godz.10.00
Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną hasłem „OFERTA SZCZEPIONKI - Nie
otwierać przed dniem 2 września 2009 r. przed godz. 11.00” należy
złożyć w siedzibie zamawiającego pok.106 - sekretariat Miejskiego
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie ul. Wołyńska
11 lub za pośrednictwem poczty.
Wykonawca jest związany
ofertą przez okres 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 września 2009 r. o godz. 11.00
w pok. Przychodni nr 1 MSP ZOZ przy ul. Wołyńskiej 11 w Chełmie.
Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.
IX. Informacja dotycząca art. 41 pkt 12-14 ustawy
W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów art. 41 pkt. 12-14
ustawy dotyczących zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu
zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
.............................................
podpis Zamawiającego
Chełm,
dnia 24 sierpnia 2009 r.
Ogłoszenie
opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24 sierpnia 2009 r.
pod numerem 290458 - 2009
1.INFORMACJA
w sprawie kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia. *
________________słownie:___________________________________________________
2.
Wpisano: Chełm, dnia ....................................... 2009 r.,
godz. ..............................
*Informacja wypełniona zostanie po terminie złożenia ofert, lecz przed ich
otwarciem
|