Poprzedni |Następny | Drukuj | Zamknij okno

O G Ł O S Z E N I E

O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

 

I. Dane Zamawiającego i tryb zamówienia

 

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie, ul. Wołyńska 11,
22 – 100 Chełm, NIP 563 – 20- 30 – 191, REGON 110 269 323,  tel. 082 563 05 19, fax. 082 563 05 19, Nr KRS 0000069323, e-mail: mspzoz@metronet.pl  ogłasza
w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz.1163 z późn. zm.)
przetarg nieograniczony na „Sukcesywne dostawy szczepionek do wykonywania szczepień ochronnych zamiennie bądź poza obowiązkowymi szczepieniami ochronnymi wynikającymi z kalendarza szczepień dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie.”.

 

II. Przedmiot zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy szczepionek do wykonywania szczepień ochronnych zamiennie bądź poza obowiązkowymi szczepieniami ochronnymi wynikającymi z kalendarza szczepień dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie   (kod CPV 33.65.16.60-2 -  Szczepionki przeciw grypie).

 

Zamawiający nabywa produkty w celu świadczenia odpłatnych usług szczepień ochronnych w zakresie wykraczającym poza bezpłatne szczepienia  wynikające z Programu Szczepień Ochronnych.  Rodzaje szczepionek oraz ich właściwości, skład chemiczny i schematy dawkowania zostały określone na podstawie przeprowadzonego przez Zamawiającego rozpoznania zapotrzebowania wśród pacjentów MSP ZOZ. 

 

Przedmiot zamówienia obejmuje następujący asortyment:

 

 

1.    Poliwalentna szczepionka pneumokokowa przeciwko STREPTOCOCCUS PNEUMONIAE dla dzieci powyżej drugiego roku życia oraz dla osób dorosłych        - 30 dawek     ;          

2.    Inaktywowana szczepionka przeciwko grypie typu split, zawierająca fragmenty i kody wirusa odpowiadające zaleceniom Światowej Organizacji Zdrowia do szczepień na sezon 2009/2010   -            1 200 dawek.           

 

 

Dodatkowe wymagania

 

1.    Transport każdej z partii asortymentu do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.

2.    Termin przydatności do użycia – do 31 grudnia 2010 r., nie krótszy jednak niż 2/3 terminu ważności podawanego przez producenta.

3.    Dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (miejsca prowadzenia działalności przez Zamawiającego) w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.

4.    Oferowany asortyment musi posiadać certyfikaty i aprobaty wymagane obowiązującymi przepisami, a w szczególności a w szczególności ważne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP tj. wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską (art. 3 ust 1 i ust. 2 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne - Dz. U. z 2008r., Nr 45 poz. 271 z późn. zm.). W/w dokumenty muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia.

5.    Poświadczenia spełnienia wymogów w tym zakresie Oferent dokonuje poprzez dołączenie kopii stosownych dokumentów do sporządzonej oferty.

6.    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

7.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

III. Miejsce udostępniania Specyfikacji Istotnych Warunków

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.mspzoz.metronet.pl

 

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą SIWZ w formie pisemnej.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej można odebrać w siedzibie Zamawiającego Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej  – pokój nr 106 ul. Wołyńska 11, 22-100 Chełm lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za formularz SIWZ wynosi  20,00 PLN, którą trzeba wpłacić na konto: w Banku Spółdzielczym w Chełmie Nr 25 8187 0004 2001 0001 1745 0001

 

Osobami  uprawnionymi  do   porozumiewania  się   z  Wykonawcami  są:

1.    w zakresie merytorycznym – lek. med. Maria Zwolak - Kierownik Przychodni nr 2 MSP ZOZ tel. (82) 563 67 81,

2.    w zakresie formalnym - pan Mariusz Żabiński  - zastępca dyrektora MSP ZOZ, tel.  (82) 563 05 19, e-mail: mspzoz@metronet.pl  

     w dniach pracy MSP ZOZ  w Chełmie w godz. 800 – 1400

 

IV. Termin wykonania zamówienia

Wykonanie zamówienia następować będzie sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2010 r. z zastrzeżeniem § 1 pkt 3 projektu umowy. Termin dostawy zamówienia cząstkowego nie może być dłuższy niż 48 godzin liczonych od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę za pośrednictwem faksu.

 

V. Warunki udziału w postępowaniu

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.

   

VI. Informacje dotyczące wadium

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

VII. Kryterium oceny oferty i ich znaczenie

 

Do wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjmuje jedno kryterium - kryterium najniższej ceny . Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdego z pakietów określonych w części III SIWZ.

 

VIII.  Miejsce i termin złożenia ofert , otwarcia ofert oraz okres związania ofertą

 

Termin złożenia ofert upływa dnia  2 września 2009  2008 r. o godz.10.00

 

Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną hasłem „OFERTA SZCZEPIONKI  - Nie otwierać przed dniem 2 września 2009  r. przed godz. 11.00”  należy złożyć w siedzibie zamawiającego  pok.106  - sekretariat Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie ul. Wołyńska 11 lub za pośrednictwem poczty.

 

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 września 2009  r. o godz. 11.00 w  pok.  Przychodni nr 1 MSP ZOZ przy ul. Wołyńskiej 11 w Chełmie.

Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.

 

IX. Informacja dotycząca art. 41 pkt 12-14 ustawy

 

W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów art. 41 pkt. 12-14 ustawy dotyczących zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

.............................................

podpis Zamawiającego

Chełm, dnia 24 sierpnia  2009  r.

 

Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24 sierpnia 2009  r. pod numerem 290458 - 2009

 

1.INFORMACJA   w sprawie kwoty, jaką Zamawiający  zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. *

________________słownie:___________________________________________________

2. Wpisano: Chełm, dnia ....................................... 2009 r., godz. ..............................

*Informacja wypełniona zostanie po terminie złożenia ofert, lecz przed ich otwarciem

 

Poprzedni |Następny | Drukuj | Zamknij okno